764 045 UNIKÁTNYCH POSLUCHÁČOV

(jún 2024, zdroj: Omny studio)

Viac ako 2 500 000 vypočutí mesačne (Q2 2024)

Z toho každý mesiac garantovaných 1 000 000 vypočutí nových epizód, do ktorých vieme umiestniť vašu reklamu.
Prehrať video
Prehrať video
Prehrať video
Prehrať video

Hana Koblišková

head of business

Od roku 2006 pracovala v rádiovom prostredí, kde si prešla pozície od obchodníčky až po manažérske funkcie. Od roku 2016 sa podieľa na tvorbe a organizácii projektov Ladies Comedy, Sit Down s Veronikou či Profil zločinu. Ako manažérka zastupuje Veroniku Cifrovú Ostrihoňovú. A v tomto roku prijala obchodnú výzvu exkluzívne zastupovať ZAPO.

„Podcast má platformu, ktorá ma na prvé vypočutie chytila za srdce. Divadlo v hlave je hotový zázrak a ten sa dostavuje len, keď niečo počúvame. Podcasty sú obľúbené pre ich rôznorodosť a dostupnosť. Každý formát má jedinečnú cieľovú skupinu. V mnohých prípadoch širokú, ale aj tej užšej sa teším, lebo je odbornejšia.“

Hana Koblišková

(+421) 917 882 316

email

hana@mojaagentura.sk​

Instagram

@hanakobliskova​

Referencie

Česká Mincovňa

Česká Mincovňa spolupracuje so ZAPO opakovane už takmer dva roky. Z pôvodného, štandardného umiestňovania posolstiev v podcastoch sme spoluprácu rozšírili až po organizovanie eventov s podcastermi a v súčasnosti vyvrcholila tým, že Česká Mincovňa sa stala výhradným podporovateľom samostatného historicko-dejepisného podcastu Tak bolo. Po celý čas sme boli veľmi spokojní s účinnosťou posolstiev umiestnených v podcastoch, majú v mnohých ohľadoch vyšší vplyv ako posolstvá v iných médiách, pretože poslucháči podcastov sú senzibilnejší na hovorené slovo a jeho obsah čo je v prípade doručovania posolstva veľkou výhodou. Mienime preto v spoluprácu so ZAPO pokračovať.

Ing. Dušan Budzak
PR a marketingový koordinátor Českej mincovne pre Slovensko

Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

„Som Martina z SPP a mám na starosti to, aby náš mediálny mix bol vždy čerstvý ako rožok z pekárne.“

Prečo sme si ZAPO tak zamilovali?

1. Komunity – ZAPO je ako ten kamarát, ktorý má vždy najlepšie príbehy a všetci sa okolo neho zhromaždia, aby ich počuli. Takto ZAPO spája ľudí okolo podcastov a my sme súčasťou tejto party.

2. Relevantnosť – Keď sme chceli, aby naše odkazy počuli tí správni ľudia, ZAPO bol ako GPS navigácia, ktorá nás viedla priamo k nim. Bez zbytočného blúdenia. Priamy relevantný zásah.

3. Nativné začlenenie – Naše reklamné odkazy nie sú ako nepreskočiteľné reklamy pred YouTube videom. Podcasteri ich vždy predstavia tak prirodzene, akoby rozprávali o svojom obľúbenom filme. A poslucháči to milujú!

4. Počúvanosť a dopočúvanosť – Naše zdelenia na ZAPO sú ako dobrý seriál. Vždy chcete viac 🙂 % dopočuvanosti je pre nás veľmi cenné KPI, ktoré si meriame.

Výsledok? Naša značka je teraz v ušiach (a srdciach) viac ľudí, než sme si kedy mysleli. A všetko je prirodzené a zábavné, Takže veľké ĎAKUJEME patrí ZAPO za to, že nám ukázali, že marketing môže byť zábava a nie len povinnosť a že sme všade tam, kde sa hodnotovo hodíme.

S úsmevom, Martina Rypáková, Tá, čo mieša mediálny mix v SPP

Martina Rypáková
vedúca oddelenia korporátneho marketingu – 
Slovenský plynárenský priemysel, a.s.

Inca Collagen

Podcasty ZAPO sú novou formou ako osloviť publikum vtipným nevtieravým, ale zaujímavým posolstvom s využitím daného momentu presne zapadajúceho do deja podcastu. Publikum ako aj žánre podcastov sa neustále rozširuje, preto je potrebné správne si vybrať daný podcast, ktorý reflektuje zameranie firmy. Prínos je však nielen brandový, ale aj komerčný a pokiaľ publikum prezentovanú značku pozná a počuje ju v podcaste, krivka je rastúca, čo v segmente výživových doplnkov je značný úspech.

Ľubomír Šimkovič – Inca Collagen

FATRA HEMP, s.r.o.

Podcasty ZAPO boli pre našu firmu skvelou voľbou, ktorá nám priniesla nielen nových zákazníkov, ale aj nové priateľstvá. Táto forma reklamy je úplne iná. Je nápaditá, odvážna, plná prekvapení a nových výziev. Spolupráca so ZAPO je na absolútne profesionálnej úrovni. Zakaždým sme nadšení z kreatívy, s ktorou k tvorbe reklám pristupujú. Všetky sú vďaka tomu jedinečné a naše produkty tak k podcastom dokonale sedia.

Alexandra Machová
manažér FATRA HEMP, s.r.o.

pivovar NILIO

„Podcasty pod taktovkou ZAPO oslovujú širokú základňu našich jestvujúcich a nepochybne potenciálnych klientov. V ich portfóliu poslucháč nájde vtipné, oddychové, ale aj edukatívno-hodnotné podcasty. Následné spojenie so správnym reklamným message-om, dôkladne vybraným slovníkom a skvelou intonáciou pre daný podcast prináša reklamný spot, ktorý poslucháča nevyrušuje a aj preto je ich dopočúvanosť vysoko nadpriemerná oproti iným médiám. Nastavenie spolupráce preto vnímame ako vhodný tip k efektívnej prezentácii zakomponovanej do kontextu podcastu.

Ing.Matúš Kozina
riaditeľ pivovaru NILIO

naši obchodní partneri

Scroll to top